Verkauf Luis Rey - The LZ Tape Documentary

Suche/Biete
Forumsregeln
Hier ist Platz für Gesuche und Gebote aller Art. Ihr habt hier auch die Möglichkeit Eure Tauschlisten zu veröffentlichen.

Nicht gestattet ist Material, das erst ab 18 Jahren geeignet ist und Kauf und Verkaufgesuche von illegalem Material wie Bootlegs etc., das gegen geltendes Urheberrecht verstößt. Entsprechende Beiträge werden gelöscht und haben einen Ausschluss aus dem Forum zur Folge.

Verkauf Luis Rey - The LZ Tape Documentary

Beitragvon zeppelin-deluxe » Sa Mär 25, 2017 11:06 pm

Nagelneues Exemplar der detailierten Analyse sämtlicher Tapes.
Hatte ich nun lange für Ritchie aufgehoben aber er meldet sich weder hier noch privat, so dass ich es nicht länger reserviere.
Also wer es noch nicht hat und haben möchte...
Ist die 2015er First Edition.
20170312_151907.jpg
Listening to Led Zeppelin is my escape from all bullshit in life
zeppelin-deluxe
Administrator
Administrator

Re: Verkauf Luis Rey - The LZ Tape Documentary

Beitragvon Wind-of-Thor » Sa Mär 25, 2017 11:20 pm

Das Buch ĂĽber die Liveaufnahmen schlechthin. Wer es nicht hat, es gibt nichts Besseres!!!
Ich greife immer noch zuerst zur final edition, danach zur Neuauflage. Ein absolutes MUST HAVE.
Im Anhang noch detailliert alphabetisch jeder Song mit Hintergrund, der jemals live gespielt wurde. Ich hatte sie irgendwann mal gezählt, es waren um die 288, alle sind dokumentiert mit historischem Hintergrund. Einfach genial dieses Buch.
The winds of Thor are blowing cold
Wind-of-Thor
Administrator
Administrator

Beitragvon Sems Fir » So Mär 26, 2017 2:51 pm

Hi zeppelin-deluxe,

There is a newer edition of the Live book. While that edition was revised and updated a newer edition was reviewed by Simon Pallet. The latest version has the cover that states "revised & updated". Here's a picture of all the editions together (please right click and save the image as the complete revised cover cannot be seen in the photo showing in the post):

Bild

In addition, to the revised edition there were four different covers available:

Bild

If you purchased the revised copy you were also provided a downloadable pdf copy.

Luis signed the first 100 copies of the initial revised copy. I'd have to check my copy but I believe my copy was missed and the copy I have is unsigned. The book is a fantastic resource and a must have.

Edited to add an image of the updated edition:

Bild

Robert
Sems Fir
Club Mitglied

Beitragvon Wind-of-Thor » So Mär 26, 2017 9:02 pm

Thanks Robert. I collect the books and it was new to me, that the revised version is available with 4 different covers.
I have the signed version of the first 100 books, that´s enough for me. And for sure I have the 3 other books also.

I got my final edition directly from Bob Walker, the publisher. About 15 years ago, he found some remaining books and offered them on ebay.
Really a fantastic book.
The winds of Thor are blowing cold
Wind-of-Thor
Administrator
Administrator

Beitragvon zeppelin-deluxe » Mo Mär 27, 2017 9:56 am

zeppelin-deluxe hat geschrieben:Nagelneues Exemplar der detailierten Analyse sämtlicher Tapes.
Hatte ich nun lange für Ritchie aufgehoben aber er meldet sich weder hier noch privat, so dass ich es nicht länger reserviere.
Also wer es noch nicht hat und haben möchte...
Ist die 2015er First Edition.
20170312_151907.jpg

Ist weg
Listening to Led Zeppelin is my escape from all bullshit in life
zeppelin-deluxe
Administrator
Administrator

ZurĂĽck zu Rock And Roll